lördag 13 februari 2010

Februari-SNÖ,VINTER! Mys,massage hemma,med i skolan -utedag och skridskoåkning igen

Jaha,- februari!
Har haft barnbarnen här,och lämnat dem på dagis/fritids och hämtat dem mkt
i veckan. Roligt!
Sen hade jag underbar stund här i tisdags,först häärligt på alla vis varje dag,*L*sen kom "min" massör S hit med bänk,olja och allt..aahh..på med MUSIK,sen bara koppla aaav..till musik och massage nacke,axlar,rygg,ansikte och benen sen zonterapi (under zonerna under fötterna)-
häääärligt!
Såå skönt! Hon är underbar S,som åker hit,ger mig detta för 300 kr.

Igår gick vi till skolan..vi nyfikna att se och vara MED när sonen (och dottersonen) hade utedag i skolan med skidor,pulka,skridskoåkning,och matsäck med sig..varm choklad kokade jag i morse..
Sonen överraskad när vi kom !



Ute,härligt..sen inne sista timmen i klassrummet med honom.Roligt!

Igår myskväll framför tv´n,
popcorn,och idag åkte vi skridskor igen,ute 45 minuter.
Friskt ! Roligt!

Sen lagade jag hemgjorda köttbullar med potatis bl a..
mm..smakade bra
efter..

Tösen kom hem och var här några timmar..och passade på att ta en promenad med sambon i vinterskymningen..såå vackert !
Mys..melodifestival..vin..chips..

1 kommentar: