fredag 26 mars 2010

En trött mamma..orken rinner ur..men det är FREDAG idag..




Foton :
Min älste son och min minste son hos min mamma. Dec 2009.
Jag bakar lussekatter dec 2009

Igår var vi på stan,gick läänge,med högklackade stövlar..kikade in i en affär för kläder -premiäröppning idag med framställt fika,godis och frukt..vi försåg oss..min tös och jag,sen var vi till min bror i sin butik,och sist på Konst - Galleri utställning med tavlor,min mamma var med så vi kikade in,de kom med,samt brorsan var med dit..och bjöds igen på godis,cider,snacks..

Freeeeeedag!

började bra..men sen blev inget som man tänkt..
var meningen vi skulle till stan,ärenden,hämta passen,till min ääälskade son *lessen*..med ljus..men
nej..orken rann totalt ur mig..inte så konstigt kanske när man blöder som ett öppet bottenlöst hål..orken rinner ur..den med,man tappar blod och näringen försvinner..så en förklaring kan det va..
ja ja..
inte hela världen..men sen fick jag en (liten) lust - att BAKA.."här ska bakas småkakor och mjuka kakor till kaffet"..recepten åkte fram,ja de jag nu hittade..men sen var receptboken borta..jaha..där sprang den lusten iväg - lika fort som den kom..
men jag HAR ju lite bullar och hallongrottor i frysen sen jag bakade senast..
*visslar*

sen skulle vi väl ta en promenad föreslog vi,när sonen var hos kompisen tvärsöver gården och lekte..
men det försvann det med..
hå håå ja ja..
tror jag lägger mig..
men ska dricka kaffe så jag får lite ork,lite pigg kanske man blir..
för att se tv och
fredagsmyys med grönsaker och dip och popcorn kanske..
i af..och gärna ett glas vin..eller något..

1 kommentar:

  1. Jag vill få tillbaka min mens, den har varit borta sedan aug 2009. Jag hoppas att gynekologen kan hjälpa mig (har PCOS) så den kommer tillbaka o nästa år vi kan försöka skaffa fler syskon till Alex.

    Kram o krya på dig!

    SvaraRadera