lördag 13 mars 2010

Ja var länge sen..sportlovet har varit..och mkt hänt..inte haft tid,ork att vara här


Jaha..var länge sen..
Sporlovet var bra..sonen hade en klasskompis här första dagarna,lek, när hans mamma och pappa arbetade..
sen oro..tösen åkte in på akuten..sov inte den natten,oro,var så nervig..ja somnade 1 timme på morgonen,sen upp..
min älskade dotter hade misstänkt hjärnblödning men alla undersökningar visade att det nog INTE var det..puh..men vad var det ? Vet inte..såå GLAD att ha hene HEMMA igen bara!

Sen har jag fått chock nummer 2
en av sönerna och hans sambo..aaaaaahhhhhh
oro igen
inte kunnat slappna av..tänkt,täänkt..tääänkt..

Idag var vi i af och - äntligen - badade och simmade med vår son jag och K..såå roligt !
Vi var nästan själva,simmade med sonen,som KAN nu,roligt,och simmade alla tre tillsammans samt lek och så
flöt jag !
Ja,jag,som inte kunnat det,f l ö t !
Såå skönt..aahh..vattnet bar mig,lätt,som på moln kändes det,höde musiken..som långt bort..häääärligt

Sen handlade vi där min son arbetar,men han arbetade inte..trist..
Taco´s blev det till middag.

Myskväll sen med chips,vatten,vin..
och
Melodifestivalen!
Roligt! Spännande!

2 kommentarer:

  1. (((kramar)))
    Saknar er...ska ringa er imorron om det går bra? När är det bäst för er? När jag vaknar så är det lunchdax i Sverige.

    Mors!

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt! Saknar verkligen mina barn nu! Många kramar!

    SvaraRadera