söndag 5 september 2010

Kryssning ! Skolstart för SON o DOTTERSON ! Älste på sem o FÖRLOVAD! Sett tandemhopp idag!





Ja.. tog en till KRYSSNING innan skolan börjar,Oliver,sambon o jag..med favoritbåten B....
Hade en skön,rolig,underbar kryssning !
Bra mat,shopping,underhållning,bad och härligt! Njöt!

Sen har SKOLAN börjat !
Sonen har börjat fyran och dottersonen har börjat ettan ! Roligt! Nytt för sonen,nytt även för dottersonen ! Theodor har Oliver´s fröknar han hade i lågstadiet,ja senast i våras ju - roligt!

Min älste son har åkt utomlands,flugit för första gången !
Han och hans sambo Annica åkte till Lefkas,Grekland en vecka. Vackert,ser ut som paradis där (foton)! Turkosblåa hav,vackra vyer,vikar,vita stränder,vattenfall..så vackert..
I natt kom de hem. Idag träffades vi.
De överraskade med - förlovning !
Ringar! Förlovade sig där..romantik. <3

Idag fick vi kramas igen - och vi var där när min älste son,Tobias, för första gången i sitt 28 åriga liv
idag
hoppade tandemhopp -
fallskärmshopp från flera tusen m höjd
- spännande för honom,skakigt för mig..men kul med,han sken som en sol när lillebror sprang till honom efter landning och sa det var bland de roligaste han har upplevt!
Jag tycker han var modig!
Hans bror Sebastian gjorde det,först i släkten någonsin,förra hösten,och de hade samma medhoppare !!

Sen åkte vi till min *älskade saknade son*,Emil,med ett ljus..berätta allting nästan..

Åt korv o mos ute,hem o bakade en äppelkaka från vårt äppelträd till KAFFET med mamma,pappa,farmor,min älste son o hans tjej som kom o visa såå UNDERBART vackra foton från semestern..
tränaren ringde o frågade minste sonen - vill han spela med 99 órna match imorgon ? Ja,visst vill han !
Han spelade match hemma i fredags - vi sålde fika o hade bakat till det,då VANN de,sen match borta lördag inlånad till 99 orna de förlorade då,nu match igen..roligt!

2 kommentarer:

  1. Låter som allt är bra *kramar*

    På onsdag börjar våran lillekille på Kindergarten. *snyft*

    Magnus har ledig då den 14e-18e. =) Han brukar är lediga onsdagar och torsdagar nu med den nya skift. Jobbar dom övriga dagar 11-19:30.

    Tittar jag nu på Svt Play... hihi!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Underbar kryssning!!!
    Så romantiskt att dom förlovade sig utomlands <3
    Starkt gjort att du såg hoppet,och vilken känsla att göra tandemhopp.Jag skulle aldrig våga.
    Klart att du ville berätta för Emil <3
    Bamsekram

    SvaraRadera