måndag 30 augusti 2010

Har varit årsdag..fyra ååår..av saknad,smärta..frågor..






Helt nere,såå lessen,orkade ingenting dagen före,årsdagen och knappt dagen efter..blir så trött,ledsen,orken försvinner ur en som någon vridit ens sista krafter ur mig..varje gång..
Saknar min son så !
Ingen kan nog förstå !
Vår underbara,fina,snälla,mysiga,omtänksamma coola Emil. Som skojade med lillebröderna,som skämtade med allihopa,som hade världens roligaste kommentarer,som livade upp,gladde andra,lyste upp med sitt underbara sätt,sitt jag..allting,som var en sol i familjen men som nog slocknade när han var ensam,i djupa tankar,funderingar..vet jag..

Var till honom med blommor och kort dagen innan..var där länge..pratade,tänkte,grät..

Ingen kan någonsin bli den HAN är och var ! Varje person är unik !
Jag älskar honom. Jag älskar mina barn,barnbarn,min underbara härliga familj.

3 kommentarer:

  1. Kramar om hårt.Tänker på er alla <3<3

    SvaraRadera
  2. (((kramar till er alla))) Tänker på er!

    SvaraRadera
  3. Det jobbigaste som kan hända att ens barn dör...har jag hört...jag har inga egna, så jag vet inte men jag kan tänka mig känslan.

    SvaraRadera