fredag 2 juli 2010

Sol ! Åka americanare-sonens ! Peace & Love i stan! Thaimat,kaffe,jorgubbar,vin.

Vilken härlig dag,ah ah ah ah ah..*nynnar*..
sov inte mkt i natt,men sonen, sötnosen låg intill,tätt,han ville,och behövde det..jag var orolig,telefonen ringde två ggr i natt..hann inte fram..livrädd.."vill inte veta,vill inte höra tänkte jag..må det gått BRA!"..

Telefonen ringde igen, morgon,uppe då,tösen..:"mamma,sätt på kaffe och var klar om en timme så åker vi till stan!"..jaha..kaffe - på,frukost - fram,åt med sonen,diskade,plockade undan,tvättade,klädde mig,målade naglarna..sen väääääääntade vi..och väääääääntade..
sen kom älste sonen - hämtade oss - i sin americanare! Wow!
Häftigt! Lillebror strålade,jag med..vind i håret,sonen vid ratten,femtiotalsmusik högt på..hääääääärligt..så åkte jag för lääänge sen med hans pappa *L*..nu med vår SON,28..underbart!
Vi hämtade tösen och hennes häftiga polare,en hårdrockare som spelar i ett band..
På stan - på toa-KÖ,LÅÅNG..-för det är 30 000 - 45 000 till människor i stan nu -tösen bytte skor,köpte ny mobil -hennes andra med foton,minnen i stals igår..*grrr*..
sen GICK vi ner på stan,folk,folk,folk..överallt,Peace & Love festivalen i stan - roligt,mkt folk,liv!
Sambon och vi såg på när Sugarplum Fairys Carl Noren spelade utanför min brors affär. Skön stämning att stå där och lyssna!
Sen åt vi thaibuffe´på stan *mums* en bit ifrån min tös och jag,såå gott!
Sonen och sambon åkte och åt pizza då sonen inte "gillar" (har inte smakat) thaimat.
Såg på folklivet i stan ute efter,och en tjej
sa -"Ursäkta,men ååhh,vilken FIN TATUERIG du har!" ..om min vackra..minnestatuering..fint..rörde..
hemma blev det kaffe och jordgubbar på altanen,gott,och sen några kalla ÖL och ett glas rött VIN..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar