tisdag 25 maj 2010

Var med dottersonen i skolan,och sambon var med vår son - roligt!!

Tidigt kaffe igår (före 07.00) sen var vi med i SKOLAN både jag och sambon! Lite annorlunda,och roligt!
Jag fick vänta,dottersonen sovit hos sin pappa och var seeen..jaha..tittade på foton på våra barn på en dator,roligt..en timme senare kom min dotterson och efter lite snack kunde vi gå in i gruppen..lek,saga,samling,rast..
Ute,solen sken,men is i luften..träffade sambon,pratade. "Tjena,är du här me?" Hi hi..

Sen hade min son´s fröken min dotterson´s klass en lektion (!) - kul,och där är jag igen,som är med ofta som mamma,nu som mormor..de hade lätt engelska för sex och sjuåringarna..lekte fram och frågade lätta saker..

Lunch..sallad,ris,gryta..gott..utanför hade barn brandövningar med räddningsstjänsten och fick åka brandbil. Barnen är så söta,roliga kommentarer.

Min söta SON såg NÖJD ut när han såg mig hos Theodor,och så hade han ju PAPPA med SIG.
Vinkade."-Heeej älskling!" (Till min son)*L*

Efter tog vi med Theodor hem,min dotter var här..och sonen hade en lektion ute kvar.
Dotterdotter kom hem,söt,kramade om..sen åt vi pannkakor och min tös var iväg och fyllde i sin vackra minnestatuering *älskar den,så vacker*. Behövs. Har bleknat..och fyllde i med färg .

Idag hade JAG egentid!
Min massör S kom hem
och aahh..massage - ryggen,nacken,allting, o zonterapi (under fötterna)..hääärligt! Behövde jag..småpratade lite och musik på.
Avkoppling. Återhämtning.Skönt. Lyx.


Ska vara med MIN SON i skolan en heldag den här eller nästa vecka med.
Ser fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar