söndag 2 maj 2010

Bra,och sämre dag,hemma-massage/zonterapi,mys-helg och sonens FÖRTSTA MATCH-som de VANN!





I måndags mådde jag BRA,livet lekte..mådde toppen! Härligt!
I tisdags somnade inte på natten utan anledning,förrän efter 05..1 tim och lite till..blev det,sen dags att gå upp..
hängig,ångest,mådde neråt..hela dagen..ja ja jag får såna dagar då..och då..

I onsdags kom min massör,aahh,med bänk hem till mig och jag fick avkoppling,massage och genomgång av kroppen (under fötterna sen som är zonterapi)..aahh...behövde jag..såå skönt!
Sonen,20,såg något förvånad ut..vilken min..där låg mamma och såg ut att bli återupplivad..hi hi..(filt på)..Jag hade berättat att hon kommer..men det hade han glömt..surprise....vilken min..roligt..
Mysig helg med majbrasa och fyrverkeri med son,dotter,barnbarnen,mamma,pappa och sen mys i soffan igår med vin,gott att äta och - Körslaget- Dalarna! VANN -igen! Vårt lag!
Wiiee! Så roligt! Andra gången Dalarna vinner,och förra året kom de på andra plats!
Grattis Kalle och Orsa!

Idag fick sonen äntligen (har sett fram mot det) spela sin första riktiga FOTBOLLSMATCH!
Vi kom,mamma,pappa,syster,systerbarn och morbror,en hel supporterskara som hejade på honom och hans lag. ROLIGT!
Duktiga var de,svåra motståndare som visst slagit dem förr,men - idag VANN sonen och hans lag över dem! Yiippyy!!
Sen kaffe hos oss med mormor,morfar,morbror,min farmor,syster och systerbarn,fotboll pratades..hade kul..
och sen åt vi
pizza och kebab när de andra åkt hem..mm.
Vilken vecka! Nöjd.
Underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar