söndag 30 maj 2010

På Poodles och Sabaton gig och firad av barnen på mors dag

Wow! Va bra de är!
Sabaton ÄR känslor,starka,och jag grät, tårarna rann igenom hela,men jag lyssnade och sjöng, med,starkt berör de mig,tänker alltid på Emil som upptäckte dem,gillade dem och har fått hela sin familj att gilla dem..
de avslutade med Primo V....som Emil gillade o spelade ofta,och allra sist..aahh..Metal Machine som Emil gillade och spelade ofta,ofta och som vi valde att spela på begravningen...det svider,känner man - inget man kan vara oberörd av..
det smärtar,blandar saknad - kärlek- allting när man hör..

men de var,som alltid,toppenbra!..men känlorna rusade för mig..

Poodles,som var före var bra,- gillar dem med och
sista låten så sa de "nu en låt från 2006" - så sjöng de härliga Night of Passion,och med den tänker jag på Emil med, för han kom ofta hem när jag hörde på den, det året..aah..vi såg dem i stan tillsammans det året,jag,Kjell,Tobias,Oliver OCH Emil.. såå fina minnen..VI,allihop,tillsammans några av oss..

Roligt vara ute med älste sonen,28,min dotter,24, och våra sambor..på gig..det har vi varit innan med och visst är det härligt att umgås,ute och på många roliga sätt..mina älskade barn..

Vaknade lite tung idag,men sol,kaffe,dusch,- härligt igen sen, tog en skön promenad till min tös och hämtade älsklingen,sonen,som sovit hos dem,barnbarnens farmor var där och passade allihopa.
Promenad sen tillsammans,hem,lagade tacos -smaka underbart gott!
Sonen,20 ½ kom hem,överraskade mig med mors dag gratulationer, kram och - en ask hjärtformade praliner och en fin flaska vin ! Wow..va roligt! Fint rött vin,årgångs.
Han flyttar idag,bar saker,möbler,allting..till sin första EGNA lägenhet,bo själv.
Stort.
Sen ringde älste sonen o gratulerade mig på mors dag,det gjorde allihopa,säkert E med..han brydde sig alltid om,gav vackra saker,kramade,min älskade unge son.. och de andra gratulerade mig me..älskar mina barn- de är bäst i världen!
Mamma,pappa o min farmor kom på kaffe och hade köpt jordgubbs och vanlig tårta,gott,trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar