onsdag 9 december 2009

Söt son lussar m klassen tidig morgon,största bror var med...







Igår upp 06.05,själv somnade jag efter 03..som varje dag nuförtiden..

Sebastian ringde 06.10 - från Arlanda,ivrig,skulle åka 07 och sa hej då..Oliver fick prata med..en v utomlands för sonen!

Vi till skolan 06.50..tidiga..min älste son,27 ½ kom dit och så lussade lillebror för honom och oss med sin klass ! Så söta. Vackert att se !
Han valde stjärngosse, var 6 såna,samt tomtar,pepparkaksgubbar,tärnor och lucia och vi har sett fram emot att få höra dem,han var så förväntansfull. De var duktiga,och stolta åkte vi hem.

Roligt att älste kunde komma,det värmer. Han har gått där som liten med.

Hem,vilade ett tag,sen kom min massör hit - ahh fick massage överallt (nästan) samt zonterapi -välbehövligt..hemma..härligt. Hon tar bänken med sig.

Härlig dag !
Lussefirande med sonen och hans klass,älste sonen var med,en son åkte på semester och jag fick härlig massage,zonterapi..
trött då jag inte sovit knappt alls på en vecka,KAN inte somna,spelar ingen roll om jag är urtrött,lägger mig tidigt,fått massage av sambon eller så..ligger vaken fram till 02-04 tiden innan jag somnar,och trött på dagarna..vet inte varför..

2 kommentarer:

  1. Jag sover inte heller,kan bara inte somna.Jobbigt för man är trött på dagarna och ändå ska man orka med allt

    SvaraRadera
  2. Åhh så söt liten stjärngosse!

    SvaraRadera