tisdag 1 december 2009

I skolan igen,poppis där när han kom tillbaka! Vaccinering.. utom jag..

Julskyltning i söndags - mysigt!
Sonen,dotter,sambon och jag,var till min bror och gick och tittade på stan.
Efter.. till min farmor på kaffe,tog med en mjuk pepparkaka jag bakat. Hon blir så glad när vi hälsar på.
Åkte till min saknade,älskade son Emil med två ljus..i mörker..så svåårt..men vill att han får omtanke..med..saknar honom såå !! Han min härliga son,fyra syskons underbara bror!Smärtar.....
*tårar*

Igår gick jag med till skolan,mörkt ute..sen klockan två var vi iväg till VC,hade tid för vaccinering,jag,sonen,dottersonen,sambon.
Emellertid blev 4 vaccinationer 1..jag kände mig sjuk,men utan feber,avråddes..och sonen har varit sjuk, har utslag de inte visste vad,av virus trodde hon,avrådde igen..så dottersonen ville inte ta då heller


..min dotter sov över med barnen-roligt !

sen i morse (sov fyra timmar 01. - 05,kunde inte sova)
frukost och så -
JULKALENDERN! Wiiie!
Glatt - kul för barnen (ja oss med)..hi hi..en liten kompis hit och de gick till skolan.

Kaffe före jag var till skolan.. var med.. idag vaccinerades barn som inte kunde förra veckan..sonen (som enligt skolsyster kunde idag) och dottersonen och deras kompis..jag höll om dem, berömde dem,kramde dem
sen till maten så de fick äta..såg smaskigt ut,
pratade lite med sonens och dottersonens fröknar.

Känns bra och oroligt..har tänkt vaccinera oss sen månader..
ja nu är det bara jag,min älste son som inte har fått..än,tösen,barnbarnen,två söner,mamma,pappa,sambo..har
..min bror ska inte ta säger han.

1 kommentar:

  1. Hej -

    ((kramar))

    Ja vi också har inte fått vaccinen som sagt; men det beror mest på att vi har inte sjukvårdsförsäkringen tills Januari. Får se vad våran doktor rekommenderar för oss. Vi är inte i riskgrupper alls, men han kanske vill att Alex är vaccinerat om Alex går på ÖF eller något.

    Kram,
    Heddan

    SvaraRadera