lördag 21 november 2009

Bad och en sköön lördag hela dagen

Min flicka och hennes barn sov över i natt.
07.18 vaknade jag..hörde min son och min dotterson vaknat och spelade spel..morgon.. Härligt!
Snart uppe allihopa,kaffe,frukost- och sen
till badhuset/simhallen!
Barnen badade,plaskade,lekte - och sonen simmade,visade mig,pappa och storasyster att han KAN simma,i stora bassängen med..stolt!

Handlade mat och godis sen och hem,åt rester till lunch..sen -pliing ! -"Är Oliver inne?" - kompisarna droppade in - lek..roligt att han har många vänner.

Sambon krattade löv..sen lagade jag tacos till middag..sonen hungrig.
Smakade bra.

Satte på en FILM sen - Mamma Mia - som vi inte har sett - den var ok,fin,humor och vacker.

Hade en skön myskväll - kaffe och pepparkakor..tv..lite dator..och sen njöt vi vin/öl och chips..såg på tv och var med sonen när han spelade spel.
Konverserade med tre av mina älsta barn sen - på nätet och telefon när minsta sov.

1 kommentar: