tisdag 17 november 2009

Härlig dag!!

Ja en sån dag var vad jag behövde !
I morse kramade jag sonen som fick skjuts till skolan av pappa, mysig morgon,dusch sen redan klockan 08.00 kom Stina,min Massör/Zonterapeut hem med bänk och allt-härligt med massage,behövligt,mått dåligt ett tag..och musik på samt småprat..massage är underbart,gör underverk..eller KÄNNS så...

Hon sa jag såg bra ut som hon såg..i mina zoner..förvånad..men bättre att höra !
Jag fick en ny tid om några veckor..känns toppen!

Kopplade av vid datorn..och kaffe med sambon..ahh..mysig dag.

Barnen droppade in,vårt mirakel, min dotter,barnbarnen och tid ihop - härligt..
Vi läste roliga ord på annat språk ( ett land nära)..oh vad vi garvade! Behövde jag!
*fnissade så*
Två vänner till sonen var här,och vi åt sen lasagne tillsammans.

Jag mådde BÄTTRE idag,några timmar-så underbar känsla!
Nu ska jag kika lite
sen krypa ner i sängen..det njuter jag av..nuförtiden,att just lägga mig,tänka,sova.drömma....
sambon arbetar.

2 kommentarer:

  1. Det lät så underbart, alltihop. Så glad för dig att du hade en härlig dag, det behövde du och förtjänar vännen.

    Kramar... saknar er oxå!!!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh så avis jag blir!! Fast jag har ju en timmes thaimassage att inhämta!!
    Ha det
    KRAMAR

    SvaraRadera