tisdag 10 november 2009

November..oro,glädje och festa på pizza en vanlig dag!

Igår en skön dag.. väckte dottersonen och sonen,gav frukost och sa "grattis på namnsdagen!" till Theodor..gullig..en puss fick han..innan de gick till skolan..
lilltösen nyvaken sen.. och tösen fick skjuts av morfar.. viktig träff.

Kaffe till mig..sen satt vi och myste i soffan och såg på barntv i timmar..jag och My,som var lite hängig..snorade..bara myste. satt famnen på mig..hemma från dagis och hos mormor idag..

På kvällen -efter mkt lek med kompisar,mååånga var här,och sonen hos dem med,-blev det korv och mos..

Idag -upp,väckte sonen, vi åt yoghurt och fil..kramade honom innan han gick till skolan.
Sängen sen..igen..mysigt att läsa tidningen i den..och lyssna på radio..favoritradion..härligt..

Upp sen!
Satt framför datorn länge..funderade..
kaffe..sen kom min son och min dotterson hem samtidigt,roligt.
Mellanmål..töserna (dotter och dotterdotter) anslöt och sen satt jag hos dottersonen när han spelade spel..det vill han..ja..visst - kan jag det,ibland!!!!

Jag har haft ångest idag,mått..inte bra..så jag orkade inte laga mat..vi funderade..och - till allihopas glädje

blev det..wiiee!!
-pizza och kebab!
Mums.. tända ljus och mys,gott..
Ingen protesterar... när man säger ska vi köpa pizza / kebab ? Nääee..har inte hänt någongång..alls..*fniss*
hi hi..

3 kommentarer:

  1. Vi åt pizza till middagen oxå :-) Värmde det i mikron. ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med pizza och tända ljus.Vet hur det är med ångest!Kramar om!

    SvaraRadera
  3. Mm kebab!! smaskigt!
    mysdag =)
    underbart med tända ljus!
    KRAMAR
    http://blogg.familjen-ahlgren.se/

    SvaraRadera