lördag 14 november 2009

Några dagar -BRA .. inte bra med..-men SNÖAT i natt!




I onsdags åt vi fiskgratäng,potatis,sås,ärter tillsammans,gott,mysigt..-och
fick överraskande besök av min älste son -roligt! Han skojade med sonen o barnbarnen och pratade med oss..så gla när han kommer! Min underbare son..han kikade på min dator lite med..jag kramade om honom hårt när han åkte och sa hur mkt jag älskar honom..alltid..- det behöver han höra med..och han VET det..trygg med det.

I tordags badade minste sonen och simmade klädsim första gången. Spännande! Han berättade efter..verkar duktig!

På kvällen var jag med min dotter hem,lånade datorn för att kunna sånt som ej går på min (nu)..och sen sov de här..roligt! Vi åt kycklingfile´i god sås och pasta..blev riktigt bra!

Igår väckte jag - två sovande sötnosar..i sonens säng..sötnosar sa jag för mig själv..och gav min son och min dotterson frukost,innan de gick tillsammans till skolan.
Sen kaffe och tösen åkte till stan -viktigt ärende -och då myste vi bara i soffan My,min dotterdotter och jag..hon i mitt knä och var så gosig..behöver hon..såg på barnprogram med henne.



Åt korv stroganoff/kyckling och sen åkte de till sin pappa söta barnbarnen.
Vi åkte till min bonusson och hämtade honom,min son och dotter var med..roligt se hur han fått det.

Tösen ut,vi hemma..mysigt..ett glas rödvin blev det..
men mått dåligt..orolig..

IDAG ska vi om jag orkar..ska dit i morgon med.. till min saknade son EMIL - är EMIL idag - och gratulera honom på namnsdagen med kärlek och tända ett ljus..
*älskar..har alltid älskat och kommer alltid att älska dig*

1 kommentar:

  1. Låter så mysigt ni har det.
    Tänker på dig idag när du ska åka till Emils grav.
    Jag önskar jag kunde tända ljus på mammas, men kyrkogårdar är annorlunda här jämförde med i Sverige. Såna regler osv dom har här!
    Vi kommer ha det varmt här under helgen, sol och +15C.

    Kramar o skicka snö här snälla!

    SvaraRadera