tisdag 3 november 2009

Vilken dag..inget blev som vi tänkte..

Ja.. i morse - började bra,men fortsattt inte så....morr..tjafs,ush..
sen skulle vi ut och promenera - hade vi TÄNKT.. men blev ingen promenad..surt..
skulle äta riktig mat innan vi åkte,tänkte vi..men ..blev gröt..hade brått,dottersonen fick leka hos sin kompis Emil och skjutsades dit.... vi skulle till mötet..men -undra
.. ingen där - fick tag på ansvarig..snäll,trevlig...jag hade sett rätt datum,idag..-men var senare..halv sju.. första gången.. kvällstid..

jaha..åkte till vår älskade son/bror med tankar,ljus..*kramar om* (i tankarna)...älskade EMIL


.... sen till köpcentr..och tittade på VINTERSTÖVLAR till sonen,- hittade sköna,praktiska,samt till dottersonen...sen råkade jag och Josefin hitta varsitt par med..och strumpor till sonen..
..fick se snygga klänningar och leggings, jag blev sugen..shoppingsugen!

ha ha jag får mig tid - shoppa mer- (he he HAR shoppat mkt,men)..snygga klänningar,leggings,stövletter som jag gärna investerar ..tösen vill gäärna med. Hi hi..

Hem..åt..sen åkte vi iväg,tösen körde och vi åkte på sorg-mötet.. hon och jag..behövs..andra som VET hur det är,som själva gått och går igenom samma smärtsamma svåra..man kan prata,de FÖRSTÅR en och man får berätta..andra känner igen sig..

Behöver det..men icke- drabbade förstår aldrig det...som vi som kastats in i det,lever i det....
*lessen,,svårt*

Vi hämtade sonen,som var med syskonbarn i dotterns lägenhet... sambon där ,hem..kaffe..mkt tankar..

3 kommentarer:

  1. Skickar kramar igenom cyberrymden...

    SvaraRadera
  2. Varma kramar!!!!Tänker på er!!!

    SvaraRadera
  3. Du/ni finns i mina tankar...och du har så rätt att vi som inte drabbats kan inte vet hur det är...kan bara tro hur det är...
    man vi kan förstå att man kan SAKNA massor =(
    BAMSEKRAMAR!!
    http://blogg.familjen-ahlgren.se

    SvaraRadera