söndag 4 oktober 2009

20 årsdag idag !

Idag fyller..min näst minste
20 år ! Tänk..för 20 år sedan låg vi på BB,han,jag..och jag hade honom i min famn..han var stor,nära 4.600 g och 53 cm lång..söt..födde honom HELT utan smärtlindring..häftigt! Ville det!
Hade inte en aning att han var störst i vikt..undrar om jag vågat då ?
Då - mamma och bröstet var det viktigaste..
*L*
nu - tjejen,kärlek och polarna..he he ja lille killen är nu en lång stilig ung man.. snygg,lite lik Elvis P som ung,och morfar som ung,han var lik Elvis P med..

Bäddade och vädrade,överkast och prydnadskuddar på..snyggt ville jag ju ha det..duschade,tvättade håret,sminkade mig och klädde mig fint..

Vi bjöd Sebastian, hans tjej och hennes bror på mat idag,mysigt! Tacksamma!

Sen kom syskon,mormor,morfar,min bror,min farmor och fler..och GRATTIS! och kramar och skratt..härligt. Stolt mamma är jag.
Dukade fint,och bjöd på kaffe,hembakt kaka,hembakta småkakor,negerbollar och bullar,samt tårtor - en jag gjort och en köpt med text på och blåbär och mer i.
Mums..
Smakade verkligen gott!
Sen kom barnbarnen hem och var med - och födelsedagsbarnet fick PRESENTERNA..verkade nöjd!
Mkt pengar (som han vill)..och en överraskning från syskon,tjejen,svärmor m f l
som han blev gla men "VÅGAR JAG "?
när han såg..ett-
fallskärmshopp!
Huua..men han gillar flyg..plan..vill bli pilot..spännande är det ju.
Jag känner mig nöjd..min son har fått mkt kramar,uppmärksamhet och ääntligen 20 år!

1 kommentar:

  1. ÅHHH vilken födelsedagsfest...tänk att hoppas fallskärm!! Wiiiee hade nog inte vågat idag...men när jag var 20 JAAAAAAAAAAA!! häftigt!!
    GRATTIS till 20-åringen!!
    HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAA!

    http://blogg.familjen-ahlgren.se

    SvaraRadera