söndag 18 oktober 2009

Vilken DAG!!! Kalas för en,hoppa fallskärm för en,kramas med fler

Vilken dag! Höst!
Kalas ! Minste sonen fick äntligen sitt kalas.Roligt - spännande-alla pojkar som vi bjudit kom,var glada,stämningen var uppåt,positiv och nyfiken.
Bowling en timme,två banor-roligt! Disco,belysning och musik..barnen spelade ivrigt,tiden gick så fort (när man har kul)..och sen vankades dukat kalasbord-korv,festis,glass med klubbor i och girlanger..sonen fick en glänsande POKAL med,och PRESENTER. Öppnade paket inför kompisarna,så kul,och de var lika nyfikna!
Nöjda,han med,och alla som kom,känns bra. Min dotterson var med.

Åkte och köpte en korv med bröd,så hungriga jag och sambon..tänkte då på att DÅ var min son nog på väg upp..tänkte..på honom.

Vi var nära min saknade älskade son.. och åkte till honom med ett ljus..och berättade om dagen..så han är med..förstås.

Sen till min farmor på kaffe,hon blev gla och mamma,pappa,min bror kom med.
Telefonen ringde,hos farmor -var till MIG -
det var min SON,20,som lycklig berättade att HAN HADE JUST HOPPAT FALLSKÄRM!
Yippy!! Han gjorde det,idag! Såå roligt! Nyfiken ville jag VETA allt..pratade länge..härligt..sen hälsade jag till de andra att det gått bra från min son.

Sen åkte vi hem till honom,de har just fått en lägenhet,och han fick berätta om det..en stor sak,som inte många genomför..är det ju!
Han kramade mig,jag honom,och så - fick vi SE det!
På film! På väg till planet,inne i det,när det var öppet uppe,se ner,sen när han satt längst fram och hade benen utanför - och - hoppade med sin medhoppare -
UUUT!
Här är hans hopp!
http://www.youtube.com/watch?v=d1jMyJh_61E
Pirrade! JAG skrek till! Men häftigt!
Det var en otrolig känsla! För mig! Tänk han som gjorde det då!
Härligt.
Ja att han är på marken med..he he..en egen erfarenhet rikare,något han kommer att ha att tänka när han vill.

3 kommentarer:

  1. Vilket härligt kalas ni ordnade för sonen!Modigt gjort att hoppa fallskärm!!Låter som att det varit en helt underbar dag!Kram/Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt med kalas och så, kul att Theodor var med också <3
    Avis på Sebbe vill också hoppa =) Men modigt var det, man är nog inte så kaxig när man sitter där och dinglar med benen högt, högt upp =)
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Kul med kalas
    Häftigt med fallskärmshopp!
    Jag har en utmaning till dig klicka på länken http://blogg.familjen-ahlgren.se/?p=1887
    Många kramar

    SvaraRadera