torsdag 1 oktober 2009

Höstmysdagar och magbesvär

Ja,det har varit känningar av gallan,och andra områden..ont,spänt,oroligt..läst på nätet att vissa livsmedel är bra och passade på att prova bl a grape..inte varit förtjust i förut,men vad SUPERGOTT det är,kunde knappt sluta äta.. gott,som jag behövde det ? Utan att veta det ?
Blivit varje dag..kan inte vara utan just nu.

Ut och gått,när jag orkat..och vilat med min supermyskudde på maggen..sköönt..fått den av min älste son från början,en toppenkudde som man värmer i micro och har på sig sen lindrar den och värmeeer..älskar den..

Bakat negerbollar,kladdigt men roligt och väldigt älskat i familjen..jag ska baka mera bullar och blir kanske mera..när baklusten kommer..då blir det baka av..he he..och vare sig DEN lusten kommer eller inte,så ska det bli bullar..till våra födelsedagar. Sonens,och min..den här söndagen fyller sonen 20 år! En STOR dag ! Kan inte förstå att han ( näst minste) äääääntligen blir 20!
Jag ?..ja jag blir mer..hm..*visslar*..40+..PLUS.. hi hi..
äsch..ålder är BARA en SIFFRA.. så de så!

Idag var jag upp med minste sonen,gjorde frukost och han gick själv till skolan,första frosten idag... höst-yippyy!!..och sen efter tidningsläsning och kaffe var jag med min dotter till stan på AF..kände mig borta där..men kul få följa med och lyssna..och se..även om det inte direkt blev några positiva förändringar som min flicka vill ha.

Lunch på stan bjöd jag henne på - thai mat vi fick ta för oss flera rätter..mm såå GOTT!
Inte fel,man kan inte laga sån mat själv. Vi njöt..

Ska hämta barnbarnen på fritids/dagis sen och ha dem,Josefin arbetar nu.

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå en sådan kudde man värmer i micron...underbar!!
    Jasså 20år...jadu man undrar vart tiden tar vägen?!?! Och inte tusan blir vi äldre?!!? ELLER?! ha ha
    mysigt att käka lunch tillsammans med dottern...Thai mat! gottit...Min pappa brukar göra thaimat...med kyckling det blir så gott!!!
    Ha en fin höstdag!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Super gott va maten! =) Tack så jätte mkt, hoppas vi kan ut och äta nån mer gång med mera tid på oss =) Ja mamma, ålder är bara en siffra, det är sinnet som avgör hur gammal man är, så e det =) Tycker de e både bra och duktigt av er med promenaderna, det gör mkt för hälsan, super! Hoppas fortfarande du ska börja träna med mig ;) Men promenader är lika bra =) Kramar!

    SvaraRadera