lördag 10 oktober 2009

en dag då ingenting gick som det skulle..

Ja vilken dag..varför gick jag ens upp ?
Allt bara gick fel..
köttfärslimpan blev,efter att jag trodde sambon förstog att han skulle TA UT den den tid jag sa att den var klar..(nej det förstog han inte)..den var bränd,gick inte att ätas..kassera..köpa nytt,steka kött,försenades middagen förstås..
ena kakan jag bakade (i silikonform -jäkla silikon) blev degig inuti,och förblev så sen jag satt in den i ugn igen och tjafs och gnäll,uuuuuush..urk..blääee..
klarar inte tjafs,bråk,spelar ingen roll med VEM..tar bara orken ur mig,jag blir matt,urlakad,ingen ork kvar..heeeeelt genomslut..
lade mig,vilade,slumra nog till..kraften hade jag inte kvar..

hade bestämt att åka till min älskade saknade son idag..men inte det blev av heller,jag var ju utom mig av försvunnen ork..och ingen pepp från K...
kom inte dit..och jag fyller år i morgon..hade bestämt att tänt ett ljus idag..hos min son Emil..*gråter*..
Tänker på honom..
sen har den här dagen fortsatt i triiist..mår bara urk..ska nog bara krypa ner,tättintill min sötnos,min son..och sova..om jag somnar..vem vet..

Undviker nog lägga in foto..blir bara inte rätt..

2 kommentarer:

  1. Lilla mamma, jobbigt att höra, försök tänk att det finns värre saker i världen än att en karl som gör fel och bränd köttfärslimpa. Han försöker ju iaf.
    Men förstår, ibland är allt bara skit, du ska se att du får en toppen födelsedag, vi älskar dig alla hur mkt som helst, bästa mamma!
    Hoppas du får sömn i natt och berätta om jag kan göra något!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja ibland är bara vissa dagar SKIT...men de är ganska få...som tur är!!
    Ta vara på ljusglimtarna =)
    KRAMEN
    http://blogg.familjen-ahlgren.se

    SvaraRadera